Noget “Nyt” For ledere?

En ny pr blueprint kunne være en god idé, hvis du er en virksomhed, non-profit eller association manager, der ikke får den vigtige eksterne publikum opførsel du skal opfylde din division eller datterselskab målsætningerne, afdeling.
Bekendt adfærd som flere mennesker interesseret i dine ydelser eller produkter eller flere kapitalindskud kommer ind af døren, eller mere corporate medlemskab programmer at ramme dit skrivebord.
Mens disse former for adfærd kan varme hjertemuslinger i en manager’s hjerte, kommer de ikke til at ske for dig, hvis du fremme, eller tillade pr team tilknyttet din enhed til at koncentrere sig om simple taktik til udelukkelse af en brugbar og omfattende handling blueprint.
Med andre ord en strategi siger, som denne: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Nu, ikke er kun et blueprint, er det et fundament for en pr indsats, der kan overbevise disse vigtige eksterne interessenter til din tankegang. Derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes som leder arbejder for en virksomhed, non-profit eller forening.
Her er en måde at gøre det. Beslutte, at du vil bruge lidt kvalitetstid med dit PR-folk og fortælle dem, du virkelig ønsker at finde ud af hvad de uden for publikum, dem med de adfærd, der virkelig indflydelse på din operation, faktisk mener om dig. Næste, sætte dine målgrupper i prioriteret rækkefølge, så vi kan komme til at arbejde på din #1.
Af den måde, fordi din PR-folk kunne blive overrasket over denne form for pr blueprint, havde du bedst bo personligt involveret som indsatsen bliver væk fra jorden. En anden god grund til at gøre det, er, at rent faktisk gør noget om centrale publikum adfærd kan have en positiv effekt på din egen organisations succes.
Nu, som du kan finde ud af, hvordan din operation er opfattet af disse vigtige uden for publikum, du skal gøre en øjeblikkelig valg. Tilbringe en stor bid af dit budget for professionel undersøgelse folk til at stille spørgsmål af medlemmer af din målgruppe, eller spørge din PR-team og andre medarbejdere til at gøre det.
Interagere med udenfor publikum medlemmer lader dine medarbejdere til at stille spørgsmÃ¥l som “Hvordan synes du om os? Hvordan for nylig har du haft kontakt med vores personale? Har du faktisk brugt vores tjenester eller produkter? Har du spørgsmÃ¥l eller problemer med hensyn til vores organisation?”
Data indsamlet ved denne øvelse er råmaterialet skal du oprette dit pr mål. For eksempel, korrigere denne unøjagtighed, opklare denne misforståelse eller spike rygtet.
For at opnå sådan et pr mål, skal du den rigtige strategi til at vise dig, hvordan det skal gøres. Og valg af strategier er ikke kompliceret, fordi der er tre tilgængelige, når du adresserer spørgsmål om mening og opfattelse: ændre eksisterende udtalelse, skabe opfattelse hvor ingen eksisterer eller forstærke en eksisterende opfattelse/mening. Altid være omhyggelig med at din valgte strategi flyder naturligt fra din pr mål.
Nu, hvad vil du sige til medlemmerne af den centrale målgruppe, der forhåbentlig vil ændre den ukorrekte opfattelse du opdaget? Du vil din besked er krystalklar som det detaljer derfor at perception er bare ikke sandt. Fra sådan klarhed bør komme believability og en overbevisende levering, der kan føre til target publikum opførsel du skal opfylde din afdeling, afdeling eller subsidiær mål.
Faktisk levere budskabet er de mindst komplekse trin i pr problemløsning sekvens. Heldigvis for dig findes der en stor samling af kommunikation taktik at du spænder fra din egen personlige kontakter, service eller et produkt kampagner, nyheder annonceringer og forbruger briefinger til nyhedsbreve, interviews med medier, e-mails og snesevis af andre taktik.
Med tiden vil du, dit hold og andre interesserede parter at vurdere, hvordan din pr indsats klarer ved at ændre opfattelsen af ulovlige. Bedste måde at fastslå, at er at kopiere din tidligere benchmark overvågning session at sætte lignende spørgsmål til medlemmer af din målgruppe. Den vigtige forskel nu? Du ser nøje for tegn at den generende perception ændres i din retning.
Denne ændrede opfattelse, fører uundgåeligt til forudsigelige adfærd, er den nederste linje. Og en stærk indikation af, at en brugbar afdeling eller division public relations blueprint kan hjælpe en enhed manager nå hans eller hendes operationelle mål.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.